Plan & Was winnaar 2016 in Glazenwassersplanningsoftware

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 13:55 uur

Rotterdam, 20160531 -- Plan & Was is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Glazenwassers-planningsoftwarebranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevend bedrijf met een zeer sterke positionering. ‘Plan & Was weet zijn diepgaande vakkennis uitstekend te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’

Plan & Was (officiële naam: GSE Automatisering BV) levert zeer specifieke, geheel op de glasbewassingsindustrie afgestemde planningssoftware die glazenwassersbedrijven belangrijke voordelen biedt. Denk aan direct inzicht in bedrijfscapaciteit en bezetting, het voorkomen van dubbel werk en factureren met één druk op de knop. En dat zonder initiële investering en tegen lage maandelijkse kosten. Klanten zijn voornamelijk uit het MKB afkomstig. GSE is opgericht in 1994 en huist in Zwaag. Het telt momenteel circa 9 medewerkers en is in heel Nederland actief (en België komt eraan).

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Plan & Was een stabiele, vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Plan & Was, want men is continu bezig zijn producten en diensten te verbeteren en optimaal af te stemmen op de wensen van de markt. Klanten kennen het bedrijf als een betrouwbare partner die hen met veel verstand van zaken bijstaat en desgewenst ook voor maatwerk kan zorgen.’

Beter en efficiënter

In 2011 kreeg GSE Automatisering het verzoek van een glasbewassingsbedrijf om een planningsysteem te ontwikkelen waarmee het beter en efficiënter met cliënten en medewerkers kon omgaan. Hieruit ontstond Plan & Was, een succesvolle ICT-toepassing voor de glasbewassingsindustrie. Inmiddels worden al circa 200 klanten met dit unieke programma bediend. ‘De ambitie om de komende tijd flink te gaan uitrollen is aanwezig. De nominatie van het NBSA komt in dat kader dan ook op een goed tijdstip’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Duidelijk is dat GSE zich onderscheidt door een extreem hoge mate van klantgerichtheid en het feit dat het in staat is maatwerk te leveren voor zijn klanten. Het streven is om over circa drie jaar een paar duizend klanten voor Plan & Was te hebben. Het bedrijf is ervan overtuigd dat dit gaat lukken.’

GSE heeft ook een app ontwikkeld waarmee medewerkers onderweg allerlei informatie kunnen ophalen en ook uren- en ritregistraties kunnen vastleggen. Zelfs de navigatie van de ene naar de andere klant is een onderdeel van deze app. Inmiddels hebben zich ook de eerste klanten vanuit België gemeld voor de branchespecifieke software. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper in haar wereld. Zonder meer de terechte branchewinnaar!’, oordeelt de jury.

Meer informatie: www.planwas.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL 7, zondags om 13:55 uur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Dhr. D. Wassenaar

Telefoon: 0229-201924  - E-mail: info@planwas.nl