Samenwerking Blauwhoed en Laanbroek Schoeman

Nieuwe benadering biedt kansen voor huurders en beleggers

ROTTERDAM, 20120627 -- Huisvestingsadviseur Laanbroek Schoeman adviseurs (LSa) en de commerciële vastgoedtak van projectontwikkelaar Blauwhoed gaan samenwerken. LSa en Blauwhoed hebben een concept ontwikkeld dat in de huidige kantorenmarkt nieuwe kansen biedt voor huurders en beleggers door de behoeften van de huurder centraal te stellen.

“Het huidige businessmodel gebaseerd op maximalisatie van vierkante meters loopt definitief op zijn eind. Wij dagen de belegger uit om anders naar zijn kantorenportefeuille te kijken”, aldus Blauwhoed-CEO Phillip Smits.  Door huurdersintelligence – kennis van de wensen en behoeften van de huurder – en efficiënte verhuuroplossingen is het voor beleggers mogelijk om huurders voor langere tijd te binden. “De verhuurder moet beter aansluiten bij de wensen, behoeften en identiteit van huurders en minder onderhandelen op prijs”, stelt LSa-partner Werner Schoeman.

LSa en Blauwhoed koppelen met hun samenwerking de businessmodellen van beleggers en huurders aan elkaar. Het realiseren van een win-win voor verhuurders én huurders is dan ook de essentie van het nieuwe concept van beide Rotterdamse bedrijven.

Blauwhoed en LSa lanceren hun nieuwe concept met een uitgebreid interview in het vakblad Real Estate Magazine, dat aanstaande maandag 3 juli verschijnt.

Deel: ' Samenwerking Blauwhoed en Laanbroek Schoeman '