The Office Operators breidt uit met vestiging in Arnhem

SCHIPHOL, 20120329 -- Met de opening van haar tiende vestiging zet The Office Operators een belangrijke stap in haar ambitieuze groeistrategie in Nederland. De aanbieder van flexibele kantoorruimte, die in het najaar van 2011 haar eerste vestiging opende, biedt haar innovatieve concept vanaf heden aan in Arnhem en omstreken.

Serviceniveau
The Office Operators heeft gekozen voor een vestiging in het kantorenpark ‘Kroonpark’ in Arnhem Zuid vanwege de combinatie van een uitstekende ligging met hoogwaardige faciliteiten en afwerking. Verdeeld over drie panden biedt The Office Operators hier zo’n 6300 m² hoogwaardige kantoorruimte. Geheel in lijn met het flexibele concept van het bedrijf zijn er al units te huur vanaf 20 m², waarbij altijd de afwerking en het serviceniveau wordt geboden waar The Office Operators bekend om staat.

Ontwikkeling
De komst van The Office Operators is een belangrijke stap in de ontwikkeling van ‘Kroonpark’, dat onderdeel is van ‘De Arnhemse Kroon’. Er zijn hier een aantal grote en toonaangevende bedrijven zoals Deloitte en ING Bank te vinden. Daarbij is er een winkelcentrum op loopafstand en zijn er op het terrein twee kinderdagverblijven gevestigd. Volgens Sipke Feenstra, directeur van The Office Operators, sluit de nieuwe vestiging uitstekend aan bij de behoefte in de regio: “Noordoost Nederland staat bekend als ondernemende, dynamische regio. Juist deze dynamiek past uitstekend bij ons concept. Door de goede bereikbaarheid verwachten we huurders uit de hele regio aan ons te binden.”

Bereikbaarheid
De ‘Arnhemse Kroon’ is zowel met de auto als met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. De kantoren liggen aan de rijksweg A325, nabij de Pleyroute en op slechts enkele minuten afstand van de A12. Op circa 350 meter ligt het regionale busstation en op 150 meter het winkelcentrum Kronenburg. De locatie is bovendien ideaal gelegen aan de A12 nabij Duitsland en heeft daarmee ook internationaal een zeer goede ontsluiting.

Over The Office Operators
The Office Operators weet hoe belangrijk flexibiliteit is. Daarom kunnen bedrijven en zzp-ers bij The Office Operators terecht voor slimme, flexibele en voordelige kantooroplossingen. Van simpele vierkante meters tot volledig ingerichte kantoorruimte, van state-of-the-art vergaderruimte tot een virtual office. Door de nadruk op kwaliteit en maatwerkoplossingen is The Office Operators in staat de beste kantoren op de mooiste locaties aan zich te binden. De mensen achter The Office Operators verenigen langdurige en hoogwaardige ervaring in flexibele kantooroplossingen. The Office Operators is gevestigd in het Schiphol World Trade Center.

Zie ook: www.theofficeoperators.nl

Deel: ' The Office Operators breidt uit met vestiging in Arnhem '