DMPM portfoliomanager voor Elan Woninghypotheken en EDML 2017-1

Dutch Mortgage Portfolio Management aangesteld als portfoliomanager voor Elan Woninghypotheken B.V. en EDML 2017-1 B.V.

CAPELLE A/D IJSSEL, 20170908 -- Per 31 augustus 2017 is Dutch Mortgage Portfolio Management (DMPM) aangesteld als portfoliomanager voor Elan Woninghypotheken B.V. Hiermee is DMPM wederom met een sterke partner de samenwerking aangegaan.

DMPM zal ook optreden als portfoliomanager op de tweede securitisatie van Elan Woninghypotheken B.V. De EDML 2017-1 securitisatie volgt op de DCDML 2016-1 securitisatie. EDML 2017-1 omvat een hypotheekportefeuille van € 255 miljoen en is goed op de kapitaalmarkt ontvangen.

Rolf Belonje, managing director, DMPM: "Wij zijn verheugd dat Goldman Sachs, als enig financier achter Elan Woninghypotheken B.V., ons het vertrouwen geeft als portfoliomanager op te treden voor Elan Woninghypotheken B.V. Blauwtrust Groep is als enige partij in Nederland in staat investeerders volledig te ontzorgen wanneer zij willen investeren in Nederlandse woninghypotheken. Elan Woninghypotheken B.V. maakte al gebruik van onze diensten op het gebied van marketing, distributie en servicing en voegt daar nu de portfoliomanagement diensten aan toe. Wij zijn ervan overtuigd de volledige dienstverlening hiermee naar een hoger niveau te brengen."

[Logo DMPM]

Deel: ' DMPM portfoliomanager voor Elan Woninghypotheken en EDML 2017-1 '