Hapimag viert opening in Salzburg

BAAR, 20130312 -- Te midden van de barokke bezienswaardigheden van de oude binnenstad van Salzburg vierde Hapimag, de toonaangevende aanbieder van woonrechten in Europa, op 11 maart 2013 de opening van haar nieuwste stadsresidentie. In de Mozartstad hebben de Hapimag leden nu de beschikking over 28 stijlvolle en verzorgde appartementen. Burgemeester Dr. Heinz Schaden toonde zich verheugd.

De toonaangevende aanbieder van woonrechten Hapimag breidt haar portfolio uit met een stadsresidentie in Salzburg. In het kader van de feestelijkheden van gisteren, overhandigde Kurt Scholl, CEO Hapimag, aan Christian Sampl, Resort Manager Salzburg, een gouden sleutel, en opende daarmee officieel de deuren van de nieuwste Hapimag stadsresidentie. "Met het nieuwe adres in Salzburg bieden wij onze leden wederom een topbestemming in Europa aan. Salzburg is cultureel uiterst veelzijdig, modern en dicht bij de natuur en biedt zo voor elk wat wils", zei Kurt Scholl. Zo'n 30 gasten proostten met sekt en Salzburgser lekkernijen op de gloednieuwe stadsresidentie midden in de oude binnenstad. Onder de genodigden waren onder andere burgemeester Dr. Heinz Schaden, vertegenwoordiger Mag. Romana Rothschopf, Leo Bauernberger van Salzburg Land Tourismus, Inga Horny van de binnenstadmarketing en Cord Glantz van Geplan Design. "De Hapimag stadsresidentie vormt een verrijking voor Salzburg. De gasten zullen de locatie midden in de binnenstad zeer waarderen“, zei burgemeester Dr. Heinz Schaden.

De Hapimag leden kunnen al sinds 26 december 2012 gebruikmaken van de stadsresidentie. "Wij zijn goed van start gegaan en konden al 2100 overnachtingen boeken", zei Resort Manager Christian Sampl. De twaalfde stadsresidentie van Hapimag ligt centraal direct aan de Brodgasse – de bekende Festspielgebouwen en de dom liggen op slechts een steenworp afstand. De stijl van de stadsresidentie is geïnspireerd op Mozart en Salzburg als toneel- en theaterstad. De 28 appartementen zijn in crème- en grijstinten gehouden, licht, edel, elegant en chic – een barokke sfeer met moderne materialen.

Deel: ' Hapimag viert opening in Salzburg '