HULP-IN-HUIS VERWELKOMT HAAR 100.000ste HULP

ENSCHEDE, 20131127 -- Hulp-in-Huis viert feest! Op 24 november 2013 schreef Märiel zich in als 100.000ste hulp. En dat heeft Hulp-in-Huis niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Hulp-in-Huis is de grootste bemiddelingsorganisatie in Nederland in huishoudelijke hulpen, schoonmaaksters en werksters voor de particuliere markt. Eind 2007 is Hulp-in-Huis opgericht en in de afgelopen zes jaar naar het astronomische aantal van 100.000 hulpen gegroeid. De marktleider in bemiddeling richt zich op de particuliere markt en gaat op basis van afstand en de opgegeven wensen op zoek naar een geschikte hulp. Voor meer dan 87 procent van de klanten is binnen drie werkdagen een geschikte hulp gevonden.

Afgelopen week bezocht Hulp-in-Huis de 100.000ste hulp, Märiel, om haar te verrassen met een bos bloemen en een hotelbon en om de hartelijke felicitaties over te brengen. Hulp-in-Huis bemiddelt tussen hulpbehoevenden en zorgverleners. Hulpbehoevenden dienen een aanvraag in voor huishoudelijke hulp. Aan de hand van de aanvraag en de opgegeven wensen en eisen zoekt Hulp-in-Huis naar een geschikte hulp. Märiel is een van 100.000 hulpen die Hulp-in-Huis koppelt aan hulpbehoevenden. Het zoeken naar een werkplek voor de hulp doet Hulp-in-Huis altijd bij de hulpbehoevende in de buurt, zo is de kans op een klik met de hulpbehoevende groot en hoeft de hulp niet ver te reizen om naar het werk te gaan.

Met 100.000 hulpen in het bestand is Hulp-in-Huis inmiddels de grootste bemiddelingswebsite van Nederland en kan Hulp-in-Huis vrijwel alle aanvragers voorzien van een passende hulp. Zo helpt Hulp-in-Huis mensen die vanwege een handicap of ouderdom huishoudelijke taken niet meer uit kunnen voeren, maar ook mensen die door gebrek aan tijd behoefte hebben aan een huishoudelijke hulp.
Zorgzoekers kunnen zich inschrijven via www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl, zorgverleners via www.ikzoekeenzorgzamebijbaan.nl. Vervolgens regelt Hulp-in-Huis de bemiddeling tussen deze twee groepen.

Deel: ' Hulp-in-Huis verwelkomt haar 100.000ste hulp '