Sportieve uitdaging over de machtigste bergen van de Giro d’Italia

WIJCHEN, 20140120 -- Na de succesvolle eerste editie van Forza4Energy4All organiseert Stichting Energy4All opnieuw dit superuitdagende driedaagse evenement voor wandelaars, hardlopers en fietsers. Van 12 tot en met 14 september 2014 kun je laten zien dat je in staat bent de drie machtigste bergen van de Dolomieten te bedwingen. Dit zijn de Gavia (2.621m), Mortirolo (1.852m) en Stelvio (2.758m).

Dit doe je niet zomaar..
Weet je dat er 3 à 4 kinderen per week worden geboren met een energiestofwisselingsziekte? 50% van deze kinderen overlijdt voor hun 10e, 70% voor hun 18e levensjaar. Door mee te doen geef je je energie voor kinderen met een gebrek aan energie.  De editie van Forza4Energy4All 2013 heeft meer dan 341.582 euro bijgedragen aan het onderzoek naar genezing van energiestofwisselingsziekten, het doel waar Stichting Energy4All zich voor inzet.

Forza4Energy4All 2014
Dagelijks start je als deelnemer – samen met zo’n 150 wandelaars, hardlopers en fietsers – vanuit hotel La Genzianella. Dit hotel ligt in het Italiaanse Bormio aan de voet van de beroemde bergen van de Giro d’Italia. Tijdens deze dagen is een team van medische en technische professionals aanwezig.

Ga je mee? De eerste 60 deelnemers hebben zich reeds ingeschreven! Kijk op www.forza4energy4all.nl voor alle informatie.

Deel: ' Sportieve uitdaging over de machtigste bergen van de Giro d’Italia '