Spirion sponsort tennisvereniging 'De Vale Ouwe'

De komende drie jaar prijkt hun reclamebord boven de uitgang

PUTTEN, 20090612 -- Communicatiebureau Spirion sponsort vanaf juni 2009 P.L.T.C. 'De Vale Ouwe' in Putten. Hun reclamebord prijkt inmiddels boven de vernieuwde ingang/uitgang van de actieve tennisvereniging. Zien of gezien worden, zullen ze hebben gedacht. Want deze communicatie-uiting is niet te missen.

Communicatiebureau Spirion timmert al enkele jaren aan de weg. "Toen wij voor een relatie een bezoek brachten aan de tennisclub, werd ons een aanbod gedaan. Of wij interesse hadden in een reclamebord boven de uitgang. Hier hoefden we niet lang over na te denken," aldus Sander Breddels; mede-eigenaar van Spirion. "Als wij het niet zouden doen, zou een ander ons misschien voor zijn.
Hoewel wij zelf niet actief tennissen, hebben wij zo toch een keer een balletje opgegooid."

Sinds januari 2009 is Spirion een V.O.F. Voortaan verzorgen de twee ambitieuze broers naast communicatieadvies ook de creatieve vormgeving in eigen beheer. Zoals op het bord staat komen de beste ideen uit hun koker. Deze creatieve ideen hebben betrekking op reclame, huisstijlen, bedrijfsbrochures, nieuwsbrieven, persberichten en dergelijke.

"Wij zijn een eigenwijs bureau," grijnst Rudy Breddels. "Onze benadering m.b.t. marketingcommunicatie werpt nog steeds haar vruchten af. Ondanks de crisis durven wij tegen de stroom in te zwemmen. Bedrijven moeten zich ervan bewust zijn, dat communicatie meer is dan een sluitpost. Wij bouwen graag mee aan het imago en geven organisaties een eigen identiteit."

Spirion richt zich vooral op B2B-communicatie. Persoonlijk contact met haar opdrachtgevers staat centraal. De belangrijkste peilers van de dienstverlening zijn: objectiviteit, creativiteit en functionaliteit. Effectieve communicatie gaat verder dan het maken van `mooie plaatjes' alleen. Mooie plaatjes missen hun doel, als de markt zich er niet in herkent.

Goede producten en/of diensten verdienen een heldere uitleg. Herkenbaarheid en consistentie van de boodschap zijn enorm belangrijk. Ook bij een sport als tennis bepaal je vooraf een strategie. Tenminste, als je wilt winnen. Volgens Spirion moet iedere organisatie minimaal beschikken over een duidelijke visie, missie en propositie.

Spirion verzorgt zowel in- als externe communicatie-uitingen. Daarnaast redigeert zij teksten en verzorgt zij copywriting. Gedrukte en/of geprinte media, zoals brochures, nieuwsbrieven, uitnodigingen en direct marketingacties, vormen een belangrijk onderdeel. Voor de realisatie van websites, CMS-systemen, telemarketing e.d. maakt Spirion gebruik van de diensten van derden. Ontwerp en vormgeving gebeuren uiteraard altijd in eigen beheer.

Spirion

Deel: ' Spirion sponsort tennisvereniging 'De Vale Ouwe' '