'Tijd voor Actie' van start in Wateringen

WATERINGEN, 20120614 -- In navolging op de succesvolle actie 'Lock me Up – Free a Girl' voor Stichting Stop Kindermisbruik presenteert singer/songwriter Jennifer Cooke op zaterdag 23 juni het 'Tijd voor Actie' Evenement in Sporthal Velo te Wateringen.

De 'Lock me Up' actie, georganiseerd door The Red Sun in Amsterdam, haalde maar liefst ruim 119.000 euro op voor de stichting. 'Tijd voor Actie' wil met een gevarieerd programma met topsporters en goede optredens in totaal 20.000 euro ophalen. Men is op de goede weg want begin juni stond de teller op de actiepagina al ruim boven de 4.500 euro; bij elkaar gebracht door losse donaties aan het initiatief.

Het evenement van 23 juni zal in het teken staan van sport, muziek en uiteraard de vrijheid van kinderen. Zangeres Jennifer Cooke zal diverse optredens verzorgen evenals Wiep Laurenssen (bekend geworden van The Voice of Holland). Nationale badmintontoppers zullen demonstraties en clinics verzorgen, de brassband van Diamant College uit Den Haag gaan een spetterende show weggeven evenals dansgroep Streetmix. Ook vrouwlijke topbokser Nouchka Fontijn zal acte de presence geven in Wateringen.

Er zullen diverse verkoopkraampjes zijn, een loterij gehouden worden en verscheidene activiteiten voor kinderen worden georganiseerd. Diverse sponsoren hebben artikelen beschikbaar gesteld voor een grote veiling tijdens het evenement.

De gehele opbrengst van 23 juni zal ten goede komen aan 'Tijd voor Actie' en dus Stichting Stop Kindermisbruik. De stichting ondersteunt projecten die tot doel hebben kinderhandel en seksueel misbruik te voorkomen of te bestrijden. Deze projecten worden uitgevoerd door lokale partnerorganisaties in binnen- en buitenland. Iedereen die een steentje bij wil dragen om kinderen wereldwijd te bevrijden uit de prostitutie moet zeker een kijkje komen nemen op dit spectaculaire evenement, entree is gratis! Sporthal Velo is gevestigd Noordweg 26 te Wateringen.

Deel: ' 'Tijd voor Actie' van start in Wateringen '