Contact center HECC Alliance en NBAS genieten 10 jaar samenwerking


BOXTEL, 20130515 -- Tien jaar geleden heeft HECC, het succesvolle internationale contact center voor outsourced technical helpdesk support en customer care services, de onafhankelijke data- en telecom specialist ‘Nothing But Air’ Services ofwel NBAS, geselecteerd voor het organiseren, opzetten en inregelen van contact center services en specifiek call routing, call collection en call management vanuit ruim 30 landen wereldwijd.

In de huidige dynamische markt zie je een duidelijke focus verschuiving van bedrijven richting hun corebusiness en met name hun expertise. Tezamen met strategische partners kan flexibeler en effectiever worden gehandeld. “Wij bieden onze klanten zoals Corel en Honeywell meerwaarde door snel en kosteneffectief een volledig internationaal bereikbaar contact centre op te zetten en in te richten“, zegt Hans Jansen CEO van HECC. “Tezamen met onze strategische partner NBAS kunnen we snel en flexibel in  meer dan 100 landen onze diensten aanbieden en implementeren zoals we nu al in ruim 30 landen doen“, vervolgt Hans.

Volgens Edwin Bijl, sales manager van NBAS, is het met name de onafhankelijke positie, netwerk en ervaring die ertoe leidt dat er snel kan worden gereageerd en de meest effectieve oplossing kan worden gepresenteerd. “Het is belangrijk om in elk land rekening te houden met de lokale vereisten, regelgeving en wensen  voor bijvoorbeeld het opzetten van tollfree, PSTN, UIFN of premium ratenummers”, vervolgt Danny Witschge, technisch directeur van NBAS.

Over HECC Alliance:

HECC Alliance, sinds 1994, is een succesvol en internationaal (Nederland en Roemenië) meertalig (21 Europese talen) contact center voor het uitbesteden van technical helpdesk support, 1e, 2e en 3e lijns alsmede customer care services. Opdrachtgevers zijn B2B en B2C organisaties.

Voor meer informatie over HECC zie: www.HECC.com.

Over NBAS:

NBAS werd opgericht in 1997 en is een ervaren, onafhankelijke leverancier van wereldwijde data- en telecommunicatiediensten voor bedrijven met meerdere (veelal internationale) vestigingen. Daarnaast levert NBAS additionele diensten zoals: Videoconferencing as a Service, Hosted VoIP telefonie, Contact Center Service, hosting en managed security. Als onderdeel van de Xfluence group versterkt  NBAS zijn verkoop- en managementteam, om zo beter aan de vraag voor deze meer gespecialiseerde markt te kunnen blijven voldoen en mede vanwege de executiekracht op het gebied van Consultancy, Development, Interim- en Managed Services, verhoogt Xfluence als dienstverlener de flexibiliteit en efficiency in de gezamenlijke propositie.

Voor meer informatie over NBAS zie: www.nbaservices.com.


Deel: ' Contact center HECC Alliance en NBAS genieten 10 jaar samenwerking '




Lees ook