One IP neemt klantenbestand IsraPunt over


SASSENHEIM, 20110712 -- Als gevolg van het faillissement van KPN- dochter IsraPunt, kunnen klanten niet meer rekenen op ondersteuning door het bedrijf. One IP heeft vandaag overeenstemming bereikt met de curator van IsraPunt over de overname van het klantenbestand . Hierdoor is One IP in staat om deze ondersteuning te bieden.

One IP helpt met een oplossing


One IP biedt bedrijven die nu de IP Businessmanager van IsraPunt gebruiken de mogelijkheid om over te stappen naar de Astium. Hierbij brengt het bedrijf geen kosten in rekening voor de software. Wel wordt een vergoeding gevraagd voor de werkzaamheden. “We willen constructief meedenken met een oplossing en een helpende hand bieden. Daar kunnen bedrijven op in gaan of niet. De uiteindelijke beslissing is niet aan ons maar ligt bij het bedrijf”, aldus commercieel directeur Ronald Koppelman.

“Inmiddels hebben we een conversieprogramma ontwikkeld om klanten van IsraPunt over te zetten op de Astium telefooncentrale. Het overzetten gaat volledig automatisch zodat de klant niets opnieuw hoeft in te voeren”, legt CEO Ron Arts uit.

Op korte termijn gaat One IP voor de derde maal dit jaar haar team uitbreiden. “We leggen momenteel de laatste hand aan de nieuwe versie van de Astium die binnen enkele maanden gaat verschijnen. Voor de ontwikkeling van onze telefooncentrale zijn we onder meer nog opzoek naar programmeurs”, aldus Arts.


Deel: ' One IP neemt klantenbestand IsraPunt over '




Lees ook