’Het Leukste Catering Team van Nederland 2016’

Cateringteam Blue Sky Group Amstelveen van Leo op ‘t Werk wint de titel

AMSTELVEEN, 20161214 -- De vijfde editie van ‘De Week Van De Cateraar (DWVDC)’ zit erop. Tijdens deze landelijke actieweek werden ruim 20.000 cateringmedewerkers extra in het zonnetje gezet. Overal in Nederland waar professionele catering actief is, werd aandacht gevraagd voor het werk dat de cateringmedewerkers dag in dag uit verzorgen. Het was een groot succes! Honderden complimenten zijn ingestuurd in kader van ‘Het Compliment Van de Dag‘. Iedere dag werd er een taart langs gebracht bij het team dat het leukste compliment had ontvangen

Het Leukste Catering Team van Nederland!

85 cateringteams streden om de titel: ‘Het Leukste Catering Team van Nederland 2016’. De teams leverden hun teamfoto met motivatie via de website aan, om de titel binnen te slepen en opgehaald te worden met een limousine voor een gezellige avond uit met het hele team.

Vakjury in beraad

De vakjury, bestaande uit Harry de Wit (Sectorbestuurder FNV Catering), Michiel Meier Mattern (Adviseur Food & Hospitality, tevens voorzitter van zuster branchevereniging ONCE (Organisatie Netwerk Catering Events) en Bep en Claudia van het Albron Cateringteam bij de Regionale Belastinggroep te Schiedam (titelhouder Leukste Catering Team van Nederlands 2015) heeft afgelopen weekend van alle inzendingen vakkundig bekeken en hieruit zijn de genomineerden benoemd:

De laatste drie genomineerden
-       Flora Holland Rijnsburg van SAB Catering
-       Blue Sky Group Amstelveen van Leo op ’t Werk
-       Nederlandse Zorg Autoriteit Utrecht van Appèl Catering

Winnende team 2016

Cateringteam Blue Sky Group Amstelveen van Cateraar Leo op ’t Werk mag zich de terecht winnaar noemen en de vakjury motiveert dit als volgt:

Het unieke is dat dit team pas sinds een jaar in deze formatie bestaat, het team enorm scoort op hun performance (met name door hun aanpak en gedrevenheid) en op productpresentatie (verrassend assortiment, goede verse producten). Deze componenten hebben dan ook geleid tot een stijging van maar liefst 37% betreffende het gastenaantal. Daarbij hebben de gasten laten weten dat ze zeer tevreden zijn over de service en het geleverde product. Harry de Wit: “Dit is een pracht prestatie en wij vinden als jury dat het team hier absoluut trots op mag zijn”. Op maandag 12 december a.s. komt de Jury rond de lunch, Dennis, Mia, Vivianne en Yvonne van Catering team Blue Sky Group Amstelveen persoonlijk de prijs, te midden van de gasten, op locatie overhandigen.

Meest creatieve foto verdient ook een taart

Tijdens het bepalen van de laatste drie genomineerde, viel het oog van de jury op een fantastische creatieve foto, welke door het cateringteam Certe uit Groningen is aangeleverd. Werkelijk waar een prachtig levendig en vers stilleven, dat boekdelen spreekt. Ze ontvangen namens DWVDC een overheerlijke taart voor hun creativiteit.

Bedanken

De organisatie van De Week Van De Cateraar wil graag alle landelijke cateraars, de locaties en de jury bedanken voor hun deelname aan deze vijfde editie, maar ook zeer zeker alle gasten voor het geven van een compliment! Verder dagen we alle 84 teams, uiteraard iedereen die nog niet heeft deelgenomen aan DWVDC, uit om met de volgende editie weer mee te doen.

Iedereen bedankt voor de inzet, het enthousiasme en de grote blijk van waarderingen.

Op naar ‘De Week Van De Cateraar’ 2017!

FNV Catering
De ‘Week Van De Cateraar’ werd dit jaar wederom mogelijk gemaakt door FNV Catering. Werken in de catering betekent werken met en voor mensen. Je kunt bij FNV Catering terecht voor vragen over werk en inkomen, arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden en ontwikkelingen op de arbeidsmarkt.

Deel: ' ’Het Leukste Catering Team van Nederland 2016’ '