Vijfeuromarkt speelt in op de crisis

VEENENDAAL, 20130326 -- Nederland is in de ban van de crisis, maar de mensen op vijfeuromarkt zijn dit niet. Ruim een half jaar geleden startte de website en inmiddels hebben ze al meer dan 1.000 actieve kopers en verkopers die een goed zakcentje bijverdienen

Het concept
Het concept van Vijfeuromarkt is geniaal in zijn eenvoudigheid: de simpele online variant van ouderwetse ‘heitje voor een karweitje’ komt oorspronkelijk uit Amerika en is te vinden op de site fivver.com. Vijfeuromarkt.nl is de Nederlandse en Belgische variant op het topsucces uit Amerika.

Niet alleen voor snel geld
Vijfeuromarkt is niet alleen een geweldig platform om een zakcentje bij te verdienen. Vijfeuromarkt is ook een platform voor studenten en ZZPers om hun portfolio en netwerk uit te bouwen.

De reactie van een verkoper op Vijfeuromarkt, Freek van Assel, illustreert perfect wat vijfeuromarkt voor je kan doen: Voor wie nog twijfelt: Vijfeuromarkt is niet alleen om snel even wat geld te verdienen (dat voorkomt die vijf euro wel), maar een mooie manier om nieuwe klanten te krijgen voor je webdiensten. Als copywriter heb ik in een maand tijd vier vaste klanten aan vijfeuromarkt.nl overgehouden.

Shoppen
Naast dat het perfect is om je diensten aan te bieden is het ook ontzettend leuk en aangenaam voor de portemonnee om rond te snuffelen op vijfeuromarkt.nl. Je kunt het je zo gek niet bedenken of mensen bieden het aan voor vijf euro. Van interieur advies tot het ontwerpen van een logo of website, je kunt er van alles vinden.

Deel: ' Vijfeuromarkt.nl speelt in op de crisis '