HomeExchange.com ‘beste website om je accommodatie te boeken’

AMSTERDAM, 20151104 -- HomeExchange (HuizenRuil.com in Nederland) is door de lezers van 10Best.com (onderdeel van het dagblad USA TODAY) verkozen tot Best Website for Booking Your Stay. HomeExchange verzekerde zich van de toppositie door alle andere belangrijke online reiswebsites, zoals TripAdvisor, AirBnB en Expedia te verslaan.

Een panel van experts stelde vooraf een lijst samen van websites waar de lezers op konden stemmen. Het panel bestond uit redacteuren van USA TODAY, 10Best.com en andere experts op het gebied van reizen.

‘Dit is geweldig’, zegt Ed Kushins, oprichter en CEO van HomeExchange. ‘Het feit dat zó veel reizigers HomeExchange.com waarderen, ervaren we als een groot compliment voor onze inspanningen om hen een fantastische reiservaring te bieden.’

‘Met al die miljoenen huizen op toplocaties die nog niet volledig worden benut, beseffen steeds meer slimme reizigers dat huizenruilen dé trend in de (toekomstige) reiswereld is’, zegt de President van HomeEchange, Jim Pickell. ‘Je kunt via huizenruilen overal ter wereld leven alsof je er thuis bent. Dit biedt een unieke en waardevolle ervaring die bovendien niet meer hoeft te kosten dan thuisblijven.’

HomeExchange.com is de grootste en snelst groeiende website voor huizenruilen ter wereld. Die leidende positie is de laatste jaren versterkt door de overname van 4 concurrenten en door de lancering van een aantal nieuwe features voor de website die het huizenruilproces nog makkelijker hebben gemaakt. In de eerste helft van 2016 komt HomeExchange.com met een nieuw innovatief concept dat huizenruilen verder zal transformeren.

Over HomeExchange.com

HomeExchange.com werd in 1992 opgericht door Ed Kushins en is de grootste en snelst groeiende huizenruil-website ter wereld. Dit jaar zullen de 60.000+ leden meer dan 130.000 huizenruilen uitvoeren, in meer dan 150 landen. Behalve de reiskosten, hoeft een vakantie via HomeExchange.com niet meer te kosten dan thuis blijven. De website is nu beschikbaar in 15 verschillende talen, waaronder Nederlands (www.huizenruil.com).

Deel: ' HomeExchange.com verslaat AirBnB, TripAdvisor en Expedia '