Raema Caravans en Campers winnaar 2016 in Caravanbranche

Nationale Business Succes Award 2016: iedere zondag op RTL7 om 13:55 uur

NEDERWEERT, 20160812 -- Raema Caravans en Campers B.V. is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Caravanbranche. Raema Caravans en Campers B.V. heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende organisatie met een ijzersterke positionering en uitstekende reputatie. ‘Raema Caravans weet zijn uitgebreide kennis van caravans en campers te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid. Een absoluut topbedrijf.’

Bij Raema Caravans en Campers B.V. zijn klanten welkom voor de aan- en verkoop van caravans en campers (nieuw en gebruikt), bemiddeling, reparatie, onderhoud, verkoop van accessoires, in- en opbouw van accessoires, schadeherstel en APK-keuring. Het complete plaatje onder één dak, dit alles onder de Bovag-vlag.

De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Raema Caravans en Campers B.V. een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Raema, want men is continu bezig zijn diensten en service te verbeteren en optimaal af te stemmen op de klant.’

Uitbreidingen

Raema Caravans en Campers is sinds 2005 actief met de verkoop van jong-gebruikte caravans. Twee jaar later kwam daar de verkoop van jong-gebruikte campers bij. In 2011 heeft Raema het dealerschap van Hobby caravans en LMC campers naar zich toegetrokken en de activiteiten van Cortie Caravans overgenomen. Volgend op deze uitbreidingen heeft het bedrijf een perceel van 3.900 m2aangekocht aan de Hulsenweg 8 in Nederweert. In de loop van 2012 is een bedrijfspand gebouwd van 50 x 30 meter, dat twee verdiepingen telt. Hierin bevinden zich de showrooms, de werkplaats, en diverse kantoorruimten. Per 1 januari 2016 is Raema Caravans en Campers B.V. ook importeur geworden van het bekende merk Frankia.

‘Bij Raema begrijpt men goed dat men emotie en beleving verkoopt, en iedereen doet er alles aan om klanten probleemloos te helpen en te ontzorgen’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Daarin zijn ze goed geslaagd, want in slechts een paar jaar tijd heeft Raema zijn klantenbestand weten uit te breiden van 400 naar 1.600 vaste klanten vanuit Nederland en België. “Ik zie alles, dus ik ben niet snel tevreden”, is een kenmerkende uitspraak van directeur Johan Raemaekers. Zijn medewerkers hebben deze instelling inmiddels overgenomen. Gevolg is dat alles bij Raema tot in de puntjes verzorgd is en dat klanten er graag komen omdat ze zich gewaardeerd voelen.’

Raema Caravans en Campers B.V. is opgericht in 2012, maar vindt zijn oorsprong al in 2005. Het is gevestigd in Nederweert, heeft 9 medewerkers in dienst en is behalve in Nederland ook in België actief. ‘Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper. Terecht de branchewinnaar!’, aldus de Nominatiecommissie.

Meer informatie: https://raemacaravans.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, en het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award (2016), inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in januari en wekelijks tot einde 2016 te volgen op RTL7, zondags om 13:55 uur.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:  Dhr. J . Raemaekers
Telefoon:  0495-725900  -  E-mail: johan@raemacaravans.nl