Ontwerp persoonlijk magazine online met foto’s van facebook

Maak gepersonaliseerd online magazine geheel naar eigen ontwerp

Ede, 20130412 -- Deel en bewaar de vakantie of het uitstapje met de nieuwe online magazinemaker MijnDagjeWeg.NL van DagjeWeg.NL. Upload foto’s van facebook of smartphone en verwerk ze in een eigen persoonlijk magazine. Deel, bestel en bewaar het magazine, of bezorg het als cadeautje.

Magazinemaker MijnDagjeWeg.NL geeft de vrijheid om een magazine compleet te ontwerpen en te vullen met eigen foto’s, afbeeldingen en tekst. De voorbeeldmagazines geven een goede indruk van wat er allemaal mogelijk is. Start met het voorbeeldmagazine, en personaliseer het met foto’s uit de vrienden- en familiegroep. Een leuk cadeaumagazine voor een vriend of vriendin is zo gemaakt. Op een leuke, intuïtieve manier.

Creëer, deel en bezorg magazine thuis
MijnDagjeWeg.NL geeft gebruikers de mogelijkheid om in te loggen met Facebook en foto's van hun profiel te uploaden. Facebook-loze gebruikers kiezen gewoon foto's van hun pc. Vervolgens bewerken ze het magazine helemaal naar eigen smaak, door te klikken en te slepen. Het resultaat is te delen via social media. Thuisbezorgen kan ook, na bestellen en betalen ligt de volgende dag het gedrukte magazine op de mat. Een tastbare herinnering om te delen en te koesteren.

DagjeWeg.NL
Sinds 2001 is DagjeWeg.NL de inspiratiebron voor miljoenen binnenlandse toeristen. In het grote aanbod is er voor ieder een geschikt uitstapje te vinden. DagjeWeg.NL gaat nu een stapje verder en biedt, behalve inspiratie, ook een blijvende herinnering aan de leukste uitstapjes. Met eigen foto’s en tekst brengt de toerist snel een persoonlijk magazine tot stand.

Magazinemaker
MijnDagjeWeg.NL is een white-label uitvoering van de nieuwe software Magazinemaker, deze maand uitgebracht door internet- en mediabedrijf Eskes Media.

www.mijndagjeweg.nl
www.eskesmedia.nl