BRP pakt uit met unieke promoties op Spyder-modellen van 2012 en 2013

Het bedrijf nodigt tevens journalisten uit om de Spyder ST, die begin dit jaar werd gelanceerd, uit te testen

Amsterdam, 20130409 -- Bombardier Recreational Products (BRP), wereldleider in recreatieve gemotoriseerde voertuigen, pakt dit voorjaar uit met enkele unieke promoties. Wie een Spyder Roadster van modeljaar 2012 of 2013 aankoopt, kan genieten van uitzonderlijke voordelen waaronder: een Limited Edition Spyder horloge van TW Steel, een korting ter waarde van het BTW bedrag of kleding en accessoires ter waarde van €1500.

De lente is gearriveerd en dit betekent dat het opnieuw tijd is om te genieten van heerlijke ritten in de zonnige buitenlucht. BRP laat dit voorjaar liefhebbers graag kennismaken met de verschillende Can-Am Spyder voertuigen en pakt daarom alvast uit met leuke promoties.

De Can-Am Spyder voertuigen worden getypeerd door een unieke Y structuur, met twee wielen vooraan en één achteraan, en staan garant voor een buitengewone rijervaring. Met Spyder voertuigen rijden bestuurders op een comfortabele en actieve manier in de buitenlucht. Dit voertuig van BRP combineert immers het beste van twee werelden: de kracht, de kick en het vermogen van de motor enerzijds, en het comfort van een cabriolet anderzijds. Een bijkomend voordeel is dat de bestuurder slechst een geldig autorijbewijs nodig heeft om met de Spyder te kunnen rijden*.

De volgende promoties staan dit voorjaar in de kijker:
  • Can-Am Spyder Roadster RS van modeljaar 2012: bij aankoop voor 31 mei 2013 ontvangt u een korting ter waarde van het BTW bedrag in het land van aankoop.
  • Can-Am Spyder Roadster RT van modeljaar 2012: bij aankoop voor 31 mei 2013 ontvangt u kleding en accessoires ter waarde van €1500,- (inclusief BTW).
  •  Can-Am Spyder Roadster (geldig op alle modellen) van 2013: bij aankoop voor 30 april 2013 ontvang u een Limited Edition horloge van TW Steel (zolang de voorraad strekt).
Deze promoties zijn geldig bij alle erkende en deelnemende BRP dealers binnen de Benelux.

*Voor iedereen die na 19 januari zijn Nederlandse rijbewijs haalt, is een A (motor) rijbewijs vereist voor het rijden van een Spyder roadster, minimale leeftijd 22 jaar. Voor iedereen die na 1 mei 2013 zijn Belgische rijbewijs haalt is de Spyder roadster te rijden met een A (motor) rijbewijs of B (auto) rijbewijs + een 4 uur training (via een rijschool). Minimale leeftijd is 21 jaar.

BRP geeft journalisten de kans om de Spyder ST die begin dit jaar werd gelanceerd uit te testen. Indien u hiervoor interesse heeft, aarzel niet om contact op te nemen met Peak Communications op +31 6 106 50 334.

Deelnemende dealers:
  • AUTOBEDRIJF HANS KOLENAAR BV, CROMHOFFBLEEKWEG 1, 7513 ET ENSCHEDE
  • QFF FUNBIKES BV, KOPERSLAGER 8 B, 5521 DE EERSEL
  • VOS OSS MOTOREN V.O.F, OBRECHTSTRAAT 23, 5344AT OSS
Over BRP
Bombardier Recreational Products Inc. (BRP) is wereldleider op het gebied van ontwerp, ontwikkeling, fabricage, distributie en marketing van recreatieve gemotoriseerde voertuigen. De recreatieve voertuigen maakten vroeger deel uit van het Canadese moederbedrijf Bombarbier, maar zijn sinds 2003 ondergebracht in de zelfstandige onderneming BRP. BRP focust zich met name op innovatie en technologie in alle markten waarin zij actief is, omdat zij haar klanten een unieke, veilige en verantwoorde motorsportervaring wil bieden. Vandaag zijn er bijna 6000 BRP werknemers in Amerika, Europa en Azië en worden de producten in meer dan 100 landen verdeeld. In België verdeelt BRP de merken Sea-Doo®(waterscooters), Evinrude®(buitenboordmotoren), Can-Am®(terreinvoertuigen), Rotax®(motors) en Can-Am®Spyder®Roadster.

www.brp.com

Sea-Doo, Ski-Doo, Lynx, Evinrude, Johnson, Can-Am, Rotax, E-TEC and the BRP logo are trademarks of Bombardier Recreational Products Inc. or its affiliates.  All other trademarks are the property of their respective owners.

Deel: ' BRP pakt uit met unieke promoties op Spyder-modellen van 2012 en 2013 '