CleanPicnic Stadsparknetwerk helpt festivals opruimen


Amsterdam, 20130424 -- CleanPicnic helpt Parkpop en PalmParkies opruimen met de introductie van een nieuw Parkfestival-netwerk. Deze zomer biedt CleanPicnic adverteerders de mogelijkheid om stadsparken na een gratis parkfestival samen met bezoekers schoon achter te laten. Adverteerders kunnen deze zomer hun eigen CleanPicnic-kleedjes laten ontwerpen en deze gratis aanbieden aan het picknickend publiek van Parkpop en PalmParkies. Zodat zij het kleedje na het festival kunnen gebruiken als afvalzak en hun rommel in een handomdraai, snel en makkelijk kunnen opruimen.

CleanPicnic helpt Parkpop en PalmParkies opruimen met de introductie van een nieuw Parkfestival-netwerk.CleanPicnic-kleedje: kleedje en afvalzak ineen!

CleanPicnic-kleedjes bestaan voor 80% van de oppervlakte uit een vrolijke ruitjes print die opgemaakt wordt in de huisstijlkleuren van adverteerders. De andere 20% kan gebruikt worden voor een commerciële boodschap. CleanPicnic zorgt voor de vormgeving, productie, aflevering en verspreiding van de CleanPicnic-kleedjes.

Parkpop

Parkpop is een van de grootste gratis muziekfestivals in Europa dat jaarlijks plaatsvindt in het Zuiderpark in Den Haag op de laatste zondag van juni. De eerste editie was in 1981 en trok 35.000 bezoekers, inmiddels zijn dat er meer dan 200.000. Met dit jaar onder andere optredens van Sinead O’Conner en Bob Geldof.

PalmParkies

Palm Parkies is een vaste waarde in de zomerse festivalagenda’s van 5 Nederlandse steden. In elke stad creëren de initiatiefnemers 7 à 8 weken na elkaar een fijne ontmoetingsplaats in een groene omgeving en organiseren zo ruim 35 concerten in juli en augustus!


Deel: ' CleanPicnic Stadsparknetwerk helpt festivals opruimen '




Lees ook