Gerecycled autoprullenbakje voor de bekerhouder schot in de roos

81 procent vindt de otobin super-handig

Rijswijk, 20140813 -- Onder het motto ‘Rij veilig – Rij schoon’ introduceert Stichting KWAMUTEGEN het wegwerpprullenbakje otobin. Past in de bekerhouder en is een simpele oplossing voor een dagelijkse ergernis. Want in geen enkele auto zit een fatsoenlijk prullenbakje. De otobin is een milieuvriendelijk product waarmee de stichting wil bijdragen aan een veiliger en socialer verkeersgedrag. Het autoprullenbakje is gemaakt van gerecycled karton en kan na gebruik met afval en al, zo in de vuilcontainer. Zo houden we Nederland Schoon.

[Afbeelding Otobin prullenbakje voor in de auto] Hoe vaak weten we ons achter het stuur geen raad met kauwgomresten, snoeppapiertjes, appelklokhuis, een lollystokje of andere rommel. Onderzoek van Nederland Schoon toont aan dat weggebruikers afval niet langer uit de auto gooien als er een afvalvoorziening in de auto is.

Effectief inzetbaar
Bij de bestrijding van zwerfafval is de otobin effectief inzetbaar door autodealers, wasstraten, autoverzekeraars, gemeentes en andere MVO bewuste organisaties.De otobin komt ook te koop bij tankstations, supermarkten en warenhuizen.

Rij veilig  – Rij schoon
De non-profit Stichting KWAMUTEGEN heeft de ANBI status met als doelstelling het bevorderen van een veilig en sociaal verkeersgedrag. In het verlengde van bestaande regelingen steunt de stichting jonge verkeersslachtoffers bij het zo goed mogelijk te boven komen van een verkeersongeval.De netto opbrengst van de otobin gaat naar het KWAMUTEGEN kinderfonds. Kopers van de otobin slaan dus twee vliegen in een klap.

Meer informatie over de otobin en de uitkomsten van de gehouden enquête is te vinden op de website www.otobin.nl

[Logo Otobin autoprullenbakje]

Deel: ' Gerecycled autoprullenbakje voor de bekerhouder schot in de roos '