TimesUpp als gratis landelijke App beschikbaar begin 2014

TimesUpp, jouw persoonlijke reisassistent, komt als gratis landelijke App beschikbaar begin 2014.

Almere, 20131029 -- De initiatiefnemers van TimesUpp, Innovactory en TomTom, hebben een contract gesloten met een tiental regio’s onder leiding van de Stadsregio Arnhem Nijmegen. Hierdoor is het mogelijk geworden om TimesUpp landelijke als gratis App te introduceren. TimesUpp gaat ervoor zorgen dat Nederlandse automobilisten op tijd zullen vertrekken. Ze worden niet meer verrast door ernstige vertragingen in het verkeer. Dit komt doordat TimesUpp hen waarschuwt ‘als het tijd is’ zodat ze dan nog een slimme keuze kunnen maken. Vertrekken ze nu of wat later, is er een alternatieve route? Mogelijk kiezen ze vandaag eens voor het OV of de fiets.

TimesUpp waarschuwt je al voordat je aan je reis begint als er zich onverwachte vertragingen voordoen op je route. Vanaf begin 2014 hoef je je in heel Nederland geen zorgen meer te maken of je op tijd vertrekt om ergens aan te komen. Gebruikers krijgen voor en tijdens hun reis het beste reisadvies”, zegt Lucien Groenhuijzen, Algemeen Directeur van Innovactory International B.V.

De regio’s willen informatiediensten voor reizigers een stapje hoger tillen. Dat is ook exact de insteek van TimesUpp waarmee is aangeboden op de Europese Aanbesteding van de regio’s Arnhem-Nijmegen, Brabant, Midden-Nederland, Maastricht, Groningen-Assen, Haaglanden,  Zwolle-Kampen, Rotterdam, Twente en Leeuwarden in het kader van het programma Beter Benutten van het Ministerie van I&M. Goed geïnformeerde reizigers reizen slimmer. Dat leidt tot minder vertraging, een betere benutting van de wegen en tot meer comfort voor de reiziger!

Hou jij voor je autorit de file informatie altijd goed in de gaten? Telkens die onverwachte verrassing in het verkeer dat zou toch niet meer nodig hoeven zijn? Dat klopt, die tijd is binnenkort voorbij, want dan is er TimesUpp wat gebruik maakt van de unieke prijswinnende TomTom Traffic technologie!” zegt Ralf-Peter Schaefer, Vice-President TomTom Traffic unit.

TimesUpp is begin 2014 landelijk beschikbaar voor iOS en is dan gratis te downloaden. De gratis Android versie is in het voorjaar van 2014 ook landelijk beschikbaar.

Meer informatie?

Wil je op de hoogte worden gehouden? Als eerste TimesUpp gaan gebruiken? Meld je nu aan op www.timesupp.nl  en www.facebook.com/TimesUpp

We nodigen je snel uit voor een gratis testrit!

TimesUpp® is een product van Innovactory International B.V. welke gebruikt maakt van TomTom traffic data. Voor meer aanvullende informatie: e-mail: info@innovactory.com of kijk op: www.innovactory.nl

Deel: ' TimesUpp als gratis landelijke App beschikbaar begin 2014 '