Elleke's keuken introduceert Bloempie: Culinaire Brood Amuses

Bloempie: een heerlijke hartige of zoete ambachtelijke brood amuse met diverse vullingen. Bloempie is nieuw, creatief, duurzaam en gezond.

Amsterdam, 20120919 -- Elleke's keuken introduceert Bloempie, een bloemvormig korstdeegzuurdesembroodje gevuld met verschillende smaken, denk aan: paprika ricotta, anjovis en bacilicum; zoute vis met knoflook en tomaat; kaasfondue met bieslook; paddenstoelen ragout; lamsvlees met room en escargotskruiden of als zoete variant de crème brulee. De unieke vormgeving, uitgevoerd in klein en groot, en de gevarieerde vullingen maken Bloempie tot een vernieuwende brood amuse voor zowel horeca als particulier.

Elleke's keuken introduceert Bloempie, een bloemvormig korstdeegzuurdesembroodje gevuld met verschillende smaken.Creativiteit en vernieuwing vormen de basis van onze bedrijfsfilosofie! De socialmedia, facebook.com/bloempiebrood, twitter: @bloempiebrood, spelen hierin een grote rol. Op deze manier blijven wij op de hoogte van wensen en suggesties van de consument, wat ons inspireert om nieuwe smaken te ontwikkelen en op de markt te brengen.

Bloempie is nieuw, creatief, duurzaam, gezond en lekker. De afgelopen periode hebben wij het Bloempie broodje op verschillende festivals geïntroduceerd aan de consument, oa Rollende Keukens in Amsterdam. Momenteel worden de Bloempie broodjes op verschillende food markten verkocht, zoals de Pure markt, Sundaymarket en de Zuidermrkt in Amsterdam. De verkoop aan detailhandel, horeca en andere verkoopkanalen  is volop in ontwikkeling.

Dat we ons uiterste best doen om het product zo gezond en lekker mogelijk te bereiden spreekt voor zich! De seizoenen spelen een grote rol in de totstandkoming van onze verschillende  smaken en vullingen.  Onze voorkeur gaat uit naar producenten uit de omgeving. Respect, passie  en liefde voor dieren en gewas is bij ons een huisregel. De verpakking is gemaakt van duurzaam materiaal.  Te zijner tijd ambiëren wij een biologische lijn op de markt te brengen.

Bloempie is een voedzame, spannende, verse, lekkere verwennerij die op elk moment van de dag genuttigd kan worden. Denk aan lunch, brunch, high-tea, borrel of amuse. Een ideale verassing voor verjaardag, receptie en catering.

Deel: ' Elleke's keuken introduceert Bloempie Culinaire Brood Amuses '