Lancering Evian Limited x Chiara Ferragni x Bas Verdonk


AMSTERDAM, 20171214 -- Met een optreden van Berget Lewis werd de lancering van de Limited Edition X Chiara Ferragni X Bas Verdonk muzikaal geopend. Sinds 2007 creëert Evian jaarlijks een Limited Edition fles samen met de meest prestigieuze ontwerpers, onder wie Paul Smith, Jean-Paul Gaultier, Issey Miyake en Kenzo. Evian en Chiara Ferragni hebben hun krachten gebundeld en samen een nieuwe iconische Limited Edition collectie flessen gecreëerd. Naast de samenwerking met Chiara Ferragni, heeft Evian de Nederlandse ontwerper Bas Verdonk gevraagd om speciaal voor de lancering in Nederland 18 flessen te decoreren met kristallen stenen van Swarovski en diamanten.

Chiara Ferragni 
Ze is een bekende Italiaans mode-icoon en ondernemer en startte in 2009 haar persoonlijke stijlblog, The Blonde Salad. Door sterke personal branding via social media groeide haar invloed. Ondertussen heeft ze op Instagram bijna 11,3 miljoen volgers. Chiara is samenwerkingen aangegaan met verschillende modemerken en stond op de cover van Vogue, Vanity Fair en InStyle. Bovendien stond ze in 2015 op de lijst van Forbes met de 30 invloedrijkste mensen onder de 30. Ze is dus zonder twijfel een zeer invloedrijk persoon binnen de mode-industrie. In haar nieuwste uitdaging, het ontwerp van de flessen voor watermerk Evian, heeft Chiara het motief verwerkt waarmee zij bekendheid verwierf met haar eigen label. Ze heeft vier ontwerpen: bergen die de Franse Alpen voorstellen met sterren aan de top, een hart gekruist met een fles, een ster in het water en een druppel zuiver natuurlijk mineraalwater.

Chiara Ferragni: ”Ik vind het erg leuk om met de Evian familie dit nieuwe avontuur aan te gaan. Ik houd ervan iets te creëren dat totaal anders is dan wat ik normaal maak met mijn merk, door er nieuwe elementen aan toe te voegen”

”Evian is een speels en chic merk dat alles uit het leven wil halen. Waarden waarvoor Chiara Ferragni in onze ogen ook staat. We houden van Chiara’s frisse en speelse aanpak. Het was vanaf het begin duidelijk dat beide merken de live-youngspirit deelden,” aldus Veronique Penchienati namens Evian.

[Lancering Evian Linited x Chiara Ferragni x Bas Verdonk]

Bas Verdonk 
Ontwerper, goudsmid en stylist Bas Verdonk begon in 2014, na een carrière van bijna 20 jaar als goudsmid, zijn reis als ontwerper. Hij besloot op dat moment om zijn droom om te creëren na te jagen en stapte in de wereld van de entertainment en mode industrie. Het werd een groot succes en het label Bas Verdonk Jewels werd een feit. De Nederlandse ontwerper is bekend om zijn bijzondere creaties voor onder andere de Fashion Week en The Voice of Holland. Zijn sieraden zijn gezien op diverse covers van magazines

Bas Verdonk: “Het voelt als een enorme eer om met een iconisch merk als Evian en Chiara Ferragni te mogen samenwerken. Om een waterfles te decoreren, moest ik volledig uit mijn comfortzone. Goud,zilver en diamant zijn de materialen waar ik dagelijks mee werk. Een waterfles is volledig anders en heeft me dus wel wat slapeloze nachten gegeven. Het eindresultaat staat er en ik ben er enorm trots op!”

 De 18 genummerde flessen zijn gedecoreerd met in totaal 22.735 Swarovski stenen en vertegenwoordigen een waarde van 3500,- . Daarmee zijn het de op een na duurste waterflessen ooit gemaakt. De Limited Edition Bottles x Chiara Ferragni x Bas Verdonk zijn te bewonderen bij de 7 Bijenkorf filialen, Xbank en het Bougainville restaurant Amsterdam. 


Deel: ' Lancering Evian Limited x Chiara Ferragni x Bas Verdonk '




Lees ook