Interfood Beste Werkgever in Zuivelhandel

Interfood: Best Presterende Werkgever bij Arbeidsmarkt TV

BLADEL, 20161010 -- Best Presterende Werkgever 2016 in de Zuivelhandelbranche. Volgens de Nominatiecommissie heeft Interfood zich ontwikkeld tot een toonaangevende organisatie met een zeer sterke positionering en een uitstekende reputatie. ‘Interfood weet haar enorme vakkennis te combineren met een innovatieve aanpak en betrokken medewerkers, waardoor zij zeer hoog scoort op klanttevredenheid. In alle opzichten een organisatie die zich verder ontwikkelt en nog steeds blijft groeien in haar branche. ’

Met 16 mondiale kantoren, ruim 220 medewerkers en een distributie van ruim 800.000 MT aan zuivelproducten per jaar is de Interfood Groep een van de leidende zuivelleveranciers in de wereld. Als werkgever onderscheid Interfood zich volgens de Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut vooral door het gerichte aannamebeleid en de verantwoordelijkheid die het haar medewerkers geeft. Dit resulteert in een prettige werkomgeving waarin haar medewerkers zich blijven ontwikkelen om samen het beste resultaat te bereiken.

‘Interfood BV is in alle opzichten een outperformer die zich realiseert dat mensen het daadwerkelijke kapitaal van de onderneming vertegenwoordigen’, aldus de Nominatiecommissie. ‘Terecht de Best Presterende Werkgever in deze branche.’

‘De mens staat hier echt centraal’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Continu wordt gewerkt aan – en geïnvesteerd in – de ontwikkeling en verbetering van de medewerkers en dat van de totale organisatie. Opleiding, training en begeleiding zijn van hoog niveau. Mensen krijgen alle kansen, voelen zich verbonden en zijn gemotiveerd wat weer leidt tot een hoge betrokkenheid bij de onderneming, haar doelen en prestaties. Een medewerkerstevredenheid van 8,9 spreekt wat dat betreft voor zich!’

De jury ziet in Interfood een vooruitstrevende organisatie. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Interfood, want men is continu bezig de service te verbeteren en af te stemmen op de wensen van de klant.’

Interfood BV is opgericht in 1970 en gevestigd in Bladel.

Meer informatie: www.interfood.com/nl

Over Arbeidsmarkt TV

Arbeidsmarkt TV is het eerste multimediale platform met een eigen televisieprogramma, online recruitment portal en social media-inzet om werkgevers en werkzoekenden te verbinden, te inspireren en te stimuleren om het beste uit zichzelf te halen. Arbeidsmarkt TV vloeit voort uit de missie van het Nationaal Business Succes Award Instituut (NBSA). Het NBSA richt zich met zijn activiteiten op duiding van succesfactoren, kennis over succes delen en het eren van succesvolle bedrijven. Het NBSA organiseert daartoe sinds 2011 onder meer de grootste ondernemersprijs van Nederland, met een hoofdprijs van 100.000 euro. Deze werd voor de editie 2015 uitgereikt door Jan Peter Balkenende.

Werkgevers die in Arbeidsmarkt TV deelnemen, zijn voor editie 2016 door de onderzoekscommissie van het NBSA genomineerd voor de categorie Beste Werkgever 2016 in hun specifieke branche. Aan deze categorie is voor de winnaar een geldprijs van 10.000 euro verbonden.

Deel: ' Interfood Beste Werkgever in Zuivelhandel '