Zoek uw nieuws .

Onderscheid een zoekterm met een komma ,

Vindt nieuws dat een emotie oproept

Nieuwsbank voor persvoorlichters

In de ogen van Nieuwsbank is iedereen die nieuws naar buiten wil brengen een persvoorlichter. Dat kan een eenvoudige burger zijn die bijvoorbeeld zijn reputatie wil verbeteren, het kan ook een van de 120 ambtenaren zijn die werken voor de afdeling Communicatie van de gemeente Amsterdam. Of een freelance pr-functionaris met verschillende klanten in het mkb. Maakt allemaal niet uit, zolang ze maar eerlijk en authentiek bezig zijn. Wat natuurlijk wel een harde eis is, zie onze voorwaarden.

Persvoorlichters nemen plaats op de Nieuwsbank om te zien wat hun berichten doen bij de media. Zowel de gevestigde media als de sociale media en alles wat daar tussen zit, zijn kind aan huis bij Nieuwsbank. Maar Nieuwsbank is voor persvoorlichters ook een kruiwagen om hun verhaal alsnog gepubliceerd te krijgen wanneer het bericht niet aanslaat. Nieuwsbank helpt persvoorlichters niet alleen bij de verspreiding van hun bericht maar ook met de publicatie van een onafhankelijk journalistiek verhaal.

Kenmerken van het Nieuwsbank verhaal:

• Het is geschreven door een vakbekwame, onafhankelijke en onbevooroordeelde journalist.
  • Met uitgebreide toepassing van hoor en wederhoor.
  • Met een duidelijke, rationele afweging van voors en tegens.
  • Met een maatschappelijk relevante insteek.
  • Met volop illustratiemateriaal inclusief samenvatting of intro op video.

De prijs is afhankelijk van het aantal uren dat een productie gaat kosten. Vraag vrijblijvend offerte bij info@nieuwsbank.nl

• Onze producten voor persvoorlichters
  • Gratis publicatie van berichten over niet-commerciele zaken, zoals kunst en cultuur, amateur sport en liefdadigheid.
  • Distributie van berichten onder Nederlandse media, plaatsing op de Nieuwsbank voorpagina, berichten.nl en Twitter. Zie de prijslijst.
  • Opstellen of herschrijven van berichten. Vraag offerte.
  • Productie en publicatie van een journalistiek verhaal. Laat een pitch plaatsen of vraag offerte.
Deze website is nog in bèta, en wordt momenteel dus getest. Opmerkingen? Graag! Laat hier uw opmerking achter.