Gratis app om woordenschat te leren wordt gepubliceerd in 30 talen

• 750.000 gebruikers hebben met deze app al Engels geleerd gedurende de laatste maanden van beta.
  • Vandaag gepubliceerde Vocabulary Trainer app bevat over meer dan 30 verschillende talen.
  • Stress vrije leer en gebruikend systeem gebaseerd op recente onderzoeken voor het optimaal onthouden.

BARCELONA, 20150211 -- Vandaag is de Vocabulary Trainer app gepubliceerd door LanguageCourse.net in meer dan 30 talen. De app is ten eerste kostenloos, daarnaast hebben gebruikers van de Vocabulary Trainer app toegang tot meer dan tienduizend woorden en zinnen en bovendien kan er gekozen worden tussen cursussen die betrekking hebben op dialecten, reis-zinnen, bedrijfstermen, woordenschat voor specifieke examens zoals TOEFL of woorden die hedendaags regelmatig gebruikt worden. Met meer dan 30 talen die aangeboden worden, hebben gebruikers de mogelijkheid Engels, Spaans en nog veel meer andere talen te leren, die kunnen verschillen van Arabisch tot Vietnamees.

Bovendien, naast de grote hoeveelheid van de kostenloze inhoud, voorziet de app daarnaast ook in de unieke mogelijkheid om gebruikelijke woordenlijsten te creëren die gebaseerd is op bijvoorbeeld een schoolboek. Tijdens het toevoegen van een woord, worden luisterfragmenten met een uitstekende uitspraak en gerelateerde fotobeelden automatisch opgehaald door de Vocabulary Trainer om tijd te besparen gedurende het maken van zelfgemaakte woordenlijsten.

"Door de computergesteunde afbeeldingssystemen wordt het proces van het leren van woordenschatten versneld. Zij kunnen een stressvolle en intimiderende opdracht omzetten naar een speelse, genietende ervaring", zei Daniel Spohn, directeur van LanguageCourse.net.

De app kan gewijzigd worden naar superlearning, alleen-luisteren modus, wat ideaal is voor het leren tijdens het autorijden of huiswerkmaken.

Elke blok duurt ongeveer 5 minuten lang, zodat het moeiteloos in een drukke dag ingedeeld kan worden. Als er per dag maar 5 minuten aan de app besteed wordt, bouwt het in een verassend korte tijd een stevige basis van de meest frequente woorden van de taal op. "Ideaal, iedereen zou er een dagelijkse gewoonte van moeten maken, vanaf dan kunnen repetities perfect gemeten worden voor optimale memorisering", volgens Daniel Spohn.

De afgelopen maanden, tijdens de beta-periode, is de Vocabulary Trainer app voor het leren van Engels al door meer dan 750.000 gebruikers gedownload. Vandaag, met de officiële publicatie, is de app nu voor de eerste keer ook beschikbaar voor het leren van meer dan 30 talen, apart van het Engels. De internetversie van de Vocabulary Trainer is te vinden op LanguageCourse.net. Voorlopig is de app verkrijgbaar in de Google Playstore voor Android smartphones en tablets. Een iOS versie voor Apple gebruikers zal snel verkrijgbaar zijn.

Links

Volledige lijst van kenmerken en vergelijkingen met andere leidende talen leer apps
Vocabulary Trainer in Google Playstore
60 seconden samenvatting video app trailer
Vocabulary Trainer online versie – LanguageCourse.net Website

Over LanguageCourse.net:

LanguageCourse.net biedt mobiele en website services aan om het leren van talen te vergemakkelijken. Het bevat gratis online leerinstrumenten, een boekingsplatform om prijzen te vergelijken en studentenrecensies van duizend taalschoolprogramma's wereldwijd. Sinds 1999 is het de service om studenten te helpen met het selecteren van de beste talenschool voor hen.

Deel: ' Gratis app om woordenschat te leren in 30 talen '